Вівторок, 23.07.2019, 09:02
Вітаю Вас Гість | RSS


Меню сайту
Наше опитування
Оцініть мій сайт
Всього відповідей: 168
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

Для майбутніх першокласників

ДЛЯ МАЙБУТНІХ ПЕРШОКЛАСНИКІВ

Участь у пілотному проекті впровадження нового Державного стандарту початкової освіти

http://osvita.ua/school/reform/55645/

http://www.edu-trends.info/new-school/

Коли починати готувати дитину до школи? Як краще це робити? Чому і як вчити?

Єдиного для всіх рецепту немає, та й бути не може: з одним потрібно більше говорити, іншого більше слухати, з третім бігати і стрибати, а четвертого вчити "по хвилиночку" сидіти і уважно працювати. Одне ясно - готувати дитину до школи потрібно; і все, чого ви навчите дитину зараз, а головне - чому він навчиться сам, допоможе йому бути успішним в школі.

Для вас, турботливі батьки, ми створили цю пам'ятку, щоб ви змогли скористатися деякими рекоменда-ціями з підготовки дитини до школи. Від того, як пройде перший навчальний рік, залежить все подальше життя дитини.

 На етапі підготовки:

· Уникайте надмірних вимог

· Надавайте право на помилку

· Не думайте за дитину

· Не перевантажуйте дитину

· Не пропустіть перші труднощі і зверніться до вузьких спеціалістів.

· Влаштовуйте дитині маленькі свята

ЯК БАТЬКИ МОЖУТЬ допомогти дитині

УНИКНУТИ ДЕЯКИХ ТРУДНОЩІВ?

1) Організуйте розпорядок дня:

· Стабільний режим дня;

· Повноцінний сон;

· Прогулянки на повітрі.

2) Формуйте у дитини вміння спілкуватися

· Зверніть увагу на те, чи вміє ваша дитина вступати в контакт з новим дорослим, з іншими дітьми, чи вміє він взаємодіяти, співпрацювати.

3) Приділіть особливу увагу розвитку довільності

· Учіть дитину керувати своїми бажаннями, емоціями, вчинками. Він повинен вміти підкорятися правилам поведінки, виконувати дії за зразком.

4) Щодня займайтеся інтелектуальним розвитком дитини

· Під час прогулянок спостерігайте зміни в природі. Звертайте увагу на різні явища природи (дощ, сніг, веселка, листопад, туман, вітер, хмари, буря, світанок, захід).

· Вивчіть назви пір року. Тренуйте вміння визначати час року на вулиці і картинках.

· Використовуючи лото і книги, вчіть з дитиною назви: диких і домашніх тварин, птахів, польових і садових квітів, дерев, предметів посуду, предметів меблів, одягу, головних уборів, видів взуття, іграшок, шкільного приладдя, частин тіла, назви міст, назви улюблених казок і їх героїв.

 Увага! Дитина 5-6 років не може працювати довго: 10-15 хвилин - ось межа, а потім він повинен відпочити, відволіктися. Тому всі заняття повинні бути розраховані на 10-15 хвилин.

· Розвивайте зв'язну мова дітей. Вивчайте переказувати казки, змісту мультфільмів.

· Складайте розповіді по картинках.

· Слідкуйте за правильною вимовою і дикцією дітей. Проговаривайте скоромовки.

· Можна займатися з дитиною звуковим аналізом простих слів (будинок, ліс, куля, суп). Навчіть знаходити слова, які мають, наприклад, звук «л».

· Знайомте дитини з буквами і їх друкованим зображенням, а так же звуком, що позначає конкретну букву.

· Навчіть дитину розрізняти і правильно називати основні геометричні фігури (коло, квадрат, трикутник, прямокутник), порівнювати і розрізняти предмети за величиною (більший, менший) і кольором.

· Навчіть дитину рахувати до 10 і назад, порівнювати кількість предметів (більше, менше, стільки ж). Познайомте з зображенням цифр (не треба вчити їх писати, тільки знати)

· Навчіть визначати положення предметів на площині, знати слова, що позначають місце розташування і правильно розуміти їх значення: попереду, ззаду, справа, зліва, зверху, над, під, за, перед.

· Розвитку дрібної моторики руки дитини допоможуть малювання, штрихування, розфарбовування (але - невеликих поверхонь), нанизування намистин, гудзиків, ліплення, визначення наосліп форми предметів (спочатку найпростіших, потім можна ускладнювати), ігри з дрібними предметами (мозаїка).

     Увага! При виконанні будь-яких письмових завдань стежте за правильним положенням ручки (олівця), зошити, позою школяра! Рука не повинна бути сильно напружена, а пальці - трохи розслаблені.

 · Копіюйте фігури. Це завдання сприяє розвитку координації, вмінню правильно сприймати фігури, розташовані на площині аркуша, розрізняти прямі, криві, похилі, дотримуватися співвідношення штрихів і положення фігур між собою.

    Увага! При виконанні графічних завданні важливі не швидкість, не кількість зробленого, а точність виконання - навіть найпростіших вправ.

      Тривалість роботи - 3-5 хвилин, потім відпочинок, переключення і, якщо не набридло, ще 3-5 хвилин роботи. Не переходьте до наступних завдань, а то й освоєно попереднє (лінії повинні бути чіткими, рівними, впевненими)

Вхід на сайт
Пошук
Календар
«  Липень 2019  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031
Друзі сайту

Copyright MyCorp © 2019
uCoz